Вітаю Вас Гість | RSS Субота
23.11.2024, 04:04
Центр підтримки та розвитку бізнесу
Форма входу
Головна Маркетингові дослідження Реєстрація Вхід
Меню сайту
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
       Теперішній світ бізнесу розвивається швидкими темпами. Досягти лідерства можливо лише володіючи глибокою теоретичною підготовкою та винятковими комунікаційними здібностями. Цього не можна добитися, не маючи достовірної інформації. Не даремно існує вислів: "Володіючи інформацією, володієш світом!". Тому вирішальним чинником успіху в бізнесі є ефективне використання маркетингових досліджень.
 
Якщо ви бажаєте:
 
відкрити свій бізнес;
збільшити свою долю на певному ринку;
вийти зі своєю продукцією на нові ринки;
вивести на ринок новий продукт;
збільшити прибуток компанії;
відкрити магазин, салон краси, інший об'єкт і Вам необхідно оцінити місцерозташування об'єкту з точки зору вкладення інвестицій;
оцінити найпривабливіші ринки збуту;
дізнатися, хто Ваші прямі конкуренти;
якщо у вас різко впали об'єми продажів, і ви не знаєте причину.
 
Якщо на вищеперелічені питання Ви відповіли "так", Вам необхідно провести маркетингові дослідження і ми в цьому Вам допоможимо.
 
Маркетингові дослідження дають можливість визначити:
 
сектор галузі, в якому вигідно відкрити ваш бізнес;
об'єми і структуру попиту в регіоні;
реальну пропозицію в секторі ринку, що вивчається (об'єм і структура);
провести аудит роздрібних місць;
попит покупців, чинники, що істотно впливають на їх поведінку;
долю споживачів вашої торгівельної марки;
обізнаність про марку, її впізнанність;
потреба в продукті;
 популярні ТМ товару на ринку;
властивості, необхідні покупцеві;
місцерозташування об'єкту комерційної нерухомості та інше.

Ви можете отримати у нас ряд наступних маркетингових послуг:
 
Аналітичні огляди ринку, окремих галузей і сегментів.
Розрахунок і обгрунтування потенційної ємкості ринку.
Аналіз стратегії просування продукту: реклама, стимулювання збуту.
Розробка маркетингової стратегії.
Написання концепції торгівельних, торгівельно-розважальних, торгівельно-офісних центрів.
Маркетингове обгрунтування інвестиційних проектів.
Сегментація ринку.
Аудит торгівельної марки.
Виявлення споживчих переваг і прогнозування попиту.
Аналіз цін і розробка цінових стратегій.
Вивчення конкурентів, рекомендації по вибору партнерів/постачальників.
Визначення вільних ринкових ніш (або з мінімальним рівнем конкуренції).
Позиціювання товару, та інші послуги.
 
Наша співпраця неодмінно почнеться з обговорення Вашої проблеми.
Якість пропозиції, яку Ви потім отримаєте від наших співробітників, безпосередньо залежить від того, наскільки Ви точно і детально сформулюєте проблему (причину), що привела Вас до фахівців з маркетингових досліджень.
Ось основні питання, відповіді на яких Ви повинні знати при зустрічі:
Точне визначення проблеми.
Коротка її передісторія.
Яким формам дослідження або цільовим групам респондентів Ви віддаєте перевагу?
Географічний обхват маркетингового дослідження.
Чи існують гіпотези, які потрібно перевірити в ході маркетингового дослідження?
Коли мають бути готові результати?
Після зустрічі ми відповімо на Ваш запит протягом трьох днів.
 
Наша відповідь включатиме наступні позиції:
 
що ми можемо зробити для Вас;
за допомогою яких методів і ресурсів;
терміни виконання;
вартість.
Ми гарантуємо Вам повну конфіденційність, індивідуальність виконання, а також прийнятну вартість робіт.
Наші послуги доступні як великим компаніям, так і структурам малого і середнього бізнесу, що мають обмежений бюджет.

Комплексний юридичний супровід та консультування по даному питанню, Ви можете отримати, звернувшись за телефонами:

(044) 221-62-69
0962401164 Kyivstar
0667800498 MTC
0635362051 LIFE
або за адресою електроної пошти:
scbd2011@ukr.net
scbd2011@mail.ru

 

Copyright MyCorp © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz