Теперішній світ бізнесу розвивається швидкими темпами. Досягти лідерства можливо лише володіючи глибокою теоретичною підготовкою та винятковими комунікаційними здібностями. Цього не можна добитися, не маючи достовірної інформації. Не даремно існує вислів: "Володіючи інформацією, володієш світом!". Тому вирішальним чинником успіху в бізнесі є ефективне використання маркетингових досліджень.
Якщо ви бажаєте:
відкрити свій бізнес;
збільшити свою долю на певному ринку;
вийти зі своєю продукцією на нові ринки;
вивести на ринок новий продукт;
збільшити прибуток компанії;
відкрити магазин, салон краси, інший об'єкт і Вам необхідно оцінити місцерозташування об'єкту з точки зору вкладення інвестицій;
оцінити найпривабливіші ринки збуту;
дізнатися, хто Ваші прямі конкуренти;
якщо у вас різко впали об'єми продажів, і ви не знаєте причину.
Якщо на вищеперелічені питання Ви відповіли "так", Вам необхідно провести маркетингові дослідження і ми в цьому Вам допоможимо.
Маркетингові дослідження дають можливість визначити:
сектор галузі, в якому вигідно відкрити ваш бізнес;
об'єми і структуру попиту в регіоні;
реальну пропозицію в секторі ринку, що вивчається (об'єм і структура);
провести аудит роздрібних місць;
попит покупців, чинники, що істотно впливають на їх поведінку;
долю споживачів вашої торгівельної марки;
обізнаність про марку, її впізнанність;
потреба в продукті;
популярні ТМ товару на ринку;
властивості, необхідні покупцеві;
місцерозташування об'єкту комерційної нерухомості та інше.
Ви можете отримати у нас ряд наступних маркетингових послуг:
Аналітичні огляди ринку, окремих галузей і сегментів.
Розрахунок і обгрунтування потенційної ємкості ринку.
Аналіз стратегії просування продукту: реклама, стимулювання збуту.
Розробка маркетингової стратегії.
Написання концепції торгівельних, торгівельно-розважальних, торгівельно-офісних центрів.
Маркетингове обгрунтування інвестиційних проектів.
Сегментація ринку.
Аудит торгівельної марки.
Виявлення споживчих переваг і прогнозування попиту.
Аналіз цін і розробка цінових стратегій.
Вивчення конкурентів, рекомендації по вибору партнерів/постачальників.
Визначення вільних ринкових ніш (або з мінімальним рівнем конкуренції).
Позиціювання товару, та інші послуги.
Наша співпраця неодмінно почнеться з обговорення Вашої проблеми.
Якість пропозиції, яку Ви потім отримаєте від наших співробітників, безпосередньо залежить від того, наскільки Ви точно і детально сформулюєте проблему (причину), що привела Вас до фахівців з маркетингових досліджень.
Ось основні питання, відповіді на яких Ви повинні знати при зустрічі:
Точне визначення проблеми.
Коротка її передісторія.
Яким формам дослідження або цільовим групам респондентів Ви віддаєте перевагу?
Географічний обхват маркетингового дослідження.
Чи існують гіпотези, які потрібно перевірити в ході маркетингового дослідження?
Коли мають бути готові результати?
Після зустрічі ми відповімо на Ваш запит протягом трьох днів.
Наша відповідь включатиме наступні позиції:
що ми можемо зробити для Вас;
за допомогою яких методів і ресурсів;
терміни виконання;
вартість.
Ми гарантуємо Вам повну конфіденційність, індивідуальність виконання, а також прийнятну вартість робіт.
Наші послуги доступні як великим компаніям, так і структурам малого і середнього бізнесу, що мають обмежений бюджет.
Комплексний юридичний супровід та консультування по даному питанню, Ви можете отримати, звернувшись за телефонами:
(044) 221-62-69
0962401164 Kyivstar
0667800498 MTC
0635362051 LIFE
або за адресою електроної пошти:
scbd2011@ukr.net
scbd2011@mail.ru