Вітаю Вас Гість | RSS Субота
23.09.2017, 03:02
Центр підтримки та розвитку бізнесу
Форма входу
Головна Реєстрація ломбарду Реєстрація Вхід
Меню сайту
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Створення та реєстрація ломбарду. 

Фахівці нашої компанії пропонують свою кваліфіковану юридичну допомогу у створенні та реєстрації ломбарду, реєстрації відокремлених підрозділів - внесення їх до Державного реєстру фінансових установ Національної комісії з регулювання ринків фінансових послуг (Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг).

Створення та реєстрація ломбарду складається з двох етапів.
1. Реєстрації юридичної особи в організаційно-правовій формі - повне товариство;
2. Внесення ломбарду до Державного реєстру фінансових установ Держфінпослуг. 

Ломбарди можуть здійснювати наступні фінансові послуги: 
- надання фінансових кредитів за рахунок власних коштів
- надання фінансових кредитів за рахунок залучених коштів, після отримання відповідної ліцензії.

Ломбарди можуть здійснювати наступні супутні послуги: 
- оцінка заставленого майна відповідно до чинного законодавства та\або умов договору;
- надання посередницьких послуг зі страхування предмета застави на підставі агенського договору зі страховою компанією;
- реалізація заставленого майна відповідно до чинного законодавства та\або умов договору.

Для набуття статусу фінансової установи ломбард повинен відповідати таким вимогам:
 
  • має бути визначена діяльність з надання певних видів фінансових послуг, у тому числі щодо можливості суміщення окремих видів фінансових послуг;
  • ломбард повинен мати правила з надання фінансових послуг, які є предметом діяльності ломбарду та мати примірні договори надання фінансових послуг, які повинні відповідати вимогам діючого законодавства;
  • система бухгалтерського обліку та звітності повинні відповідати вимогам законодавства і передбачати облік операцій з надання фінансових послуг своїм клієнтам;
  • наявності власного капіталу в розмірі не менше ніж 200 тис, грн.;
  • мати власне або орендоване приміщення;
  • повинна бути наявність комп’ютерної техніки, комунікаційних засобів (телефону, факсу, електронної пошти), а також відповідного програмного забезпечення, необхідного для надання фінансових послуг своїм клієнтам та забезпечення належного, своєчасного обліку фінансово-господарських операцій відповідно до законодавства, а також подання звітності в Держфінпослуг;
  • повинна бути наявності керівника та головного бухгалтера, які відповідають Професійним вимогам та пройшли підвищення кваліфікації кадрів за спеціальними програмами;
  • наявності сформованого статутного капіталу до вимог діючого законодавства.

Професійні вимоги, яким повинен відповідати керівник ломбарду:

  • мати повну вищу освіту (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста, магістра);
  • пройти підвищення кваліфікації та скласти екзамен на відповідність знань професійним вимогам за типовою програмою підвищення кваліфікації керівників фінансових/факторингових компаній;
  • мати не менш ніж 5-річний загальний стаж трудової діяльності, з якого: стаж роботи на керівних посадах не менше двох років, зокрема, не менше одного року на ринках фінансових послуг;
  • мати бездоганну ділову репутацію;
  • протягом останніх п’яти років не бути керівником, фінансовим директором або головним бухгалтером фінансової установи визнаної банкрутом, щодо якої було здійснено процедуру примусової ліквідації, або до якої була застосована міра відсторонення керівництва від управління фінансовою установою та призначено тимчасову адміністрацію;
  • не мати непогашеної судимості за умисні злочини, злочини у сфері господарської та службової діяльності, а також не бути позбавленим права обіймати певні посади та займатися певною діяльністю.
Професійні вимоги, яким повинен відповідати головний бухгалтер ломбарду: 
  •  мати повну або базову вищу освіту (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста, магістра, бакалавра);
  • пройти підвищення кваліфікації та скласти екзамен на відповідність знань професійним вимогам за типовою програмою підвищення кваліфікації головних бухгалтерів;
  • мати стаж роботи на керівних посадах, пов’язаних з фінансовою або бухгалтерською діяльністю, або стаж роботи на ринках фінансових послуг на посадах, пов’язаних з фінансовою або бухгалтерською діяльністю, - не менше двох років, зокрема, на ринках фінансових послуг - не менше 1 року;
  • протягом останніх п’яти років не бути керівником, фінансовим директором або головним бухгалтером фінансової установи: визнаної банкрутом, щодо якої було здійснено процедуру примусової ліквідації, або до якої була застосована міра відсторонення керівництва від управління фінансовою установою та призначення тимчасової адміністрації;
  • не мати непогашеної судимості за умисні злочини, злочини у сфері господарської та службової діяльності, а також не бути позбавленим права обіймати певні посади та займатися певною діяльністю.

    Звернувшись до нас ви отримаєте представництво інтересів у відносинах з державними органами (Національною комісією з регулювання ринків фінансових послуг (Держфінпослуг), Держфінмоніторинг, судах та інших органах).
Консалтингова Компанія "Центр підтримки та розвитку бізнесу" 
надає юридичну підтримку у сфері реєстрації та ліцензування діяльності ломбарду: 
 
  • Підготовка документів для набуття статусу фінансової установи, отримання Свідоцтва про набуття статусу фінансової установи;
  • Підготовка документів для переоформлення свідоцтва;
  • Реєстрація та внесення інформації про відокремлений підрозділ ломбарду до ДРФУ;
  • Зміна місцезнаходження відокремленого підрозділу;
  • Внесення змін в реєстраційну/ліцензійну справу, до інформації в ДРФУ (зміна керівника, головного бухгалтера, відповідального внутрішнього фінансового моніторингу, зміна банківських рахунків, зміна контактної інформації, внесення змін в установчі документи (Засновницький договір), затвердження нових редакцій положень, договорів та інше);
  • Абонентське обслуговування (консультації в телефонному режимі, електронною поштою щодо діяльності ломбарду);
  • Отримання Ліцензії з провадження діяльності з надання фінансових кредитів за рахунок залучених коштів ломбарду;
  • Переоформлення ліцензій. 
 
Комплексний юридичний супровід щодо створення, реєстрації та консультування щодо діяльності кредитних установ, Ви можете отримати, звернувшись за телефонами: 

(044) 221-62-69 
0962401164 Kyivstar 
0667800498 MTC 
0635362051 LIFE 
або за адресою електроної пошти: 
scbd2011@ukr.net 
scbd2011@mail.ru 

Copyright MyCorp © 2017Створити безкоштовний сайт на uCoz